Vitamin C a jeho role v našem organismu

Vitamin C a jeho role v našem organismu

Číst více

Současná uspěchaná a toxická doba je bohužel důvodem našich vysokých nároků na vitamín C.

Antioxidanty, barviva a jiné

Antioxidanty, barviva a jiné

Číst více

Máme éčka přírodní, syntetická a taky je můžeme dělit na bezpečná, tolerovaná a zakázaná. V tomto článku se budeme bavit o pokračování a konkrétně zmíníme ANTIOXIDANTY, BARVIVA, EMULGÁTORY, STABILIZÁTORY, ZAHUŠŤOVADLA, KONZERVAČNÍ PŘÍPRAVKY A NÁHRADNÍ SLADIDLA.
A proč ? Protože je důležité, abychom věděli, co jíme a co nám může zhoršit kvalitu života.

Jsou éčka vždy špatná?

Jsou éčka vždy špatná?

Číst více

Většinou je reakce na "éčka" negativní a taky častokrát je k tomu důvod. Věděli jste však, že existují i přírodní éčka, která jsou přirozenou součástí potravin?
Je důležité, abychom si uvědomovali, co jíme a jak to může ovlivňovat naše zdraví.

Co jíst na snídaní a čemu se vyhnout ?

Co jíst na snídaní a čemu se vyhnout ?

Číst více

Měli bychom jíst zdravě. To ví asi každý. Co to ale znamená ?
Důležitým bodem je NEPŘECVÁVAT SE, ale ani NEHLADOVĚT! Naše tělo potřebuje pravidelně přijímat jídlo, které pohání naší mysl, svaly, i všechny orgány v těle. Při přejídání můžete mít problémy s krevním tlakem, obezitou a vše s tím spjaté.

Kolik pít vody a proč?

Kolik pít vody a proč?

Číst více

Voda hraje významnou roli při zpracování živin, udržení normálního oběhu a optimální
rovnováhy tekutin. Naše tělo je z 60 % složeno z vody ( např. mozek obsahuje 85% vody
nebo vlasy 10%). Ačkoliv nám tekutiny v jídle mohou pomoci pokrýt denní příjem, většina
denního příjmu vody pochází z tekutin, které pijeme.

Proč máme kulatá záda?

Proč máme kulatá záda?

Číst více

= HORNÍ ZKŘÍŽENÝ SYNDROM
Páteř člověka je přirozeně zakřivená. Takové zakřivení můžeme také nazvat jako kyfóza. Pokud však jde o zakřivení abnormální, jedná se o hyperkyfózu. (Neustálé hrbení se, Ramena posunutá dopředu, Hlava se předklání, Typicky zploštěný hrudník, Odstávající lopatky). Často si tento "hrb" vytváříme sami stereotipními špatnými návyky jako je sezení u počítače (tento problém se může formovat už v dětství!) a nedostatek správného pohybu.